Spreken met zelfvertrouwen en assertiviteit

Ontdek uw innerlijke capaciteiten en leer spreken met meer zelfvertrouwen

Tijdens de mentale training gaan we op zoek naar innerlijke overtuigingen die u beperken in uw communicatie. Vaak gaat het hier om onbewuste negatieve gedachten die uw spreekprestaties negatief beĆÆnvloeden. Negatieve gedachten remmen uw zelfvertrouwen waardoor u zich moeilijk kunt uitdrukken tijdens een gesprek.

In Balance maakt in haar mentale training gebruik van NLP technieken. Zo leert u om uw beperkend denkpatroon om te buigen in positieve en versterkende gedachten, maar ook om uw onbekende capaciteiten te activeren.

Ontdek met deze mentale training de authentieke spreker in uzelf. Weldra ontpopt u zich tot een spreker met een natuurlijk zelfvertrouwen en meer assertiviteit.
 

Wat kan mentale training voor u betekenen?

  • U leert om stresssituaties onder controle te krijgen
  • U beleeft opnieuw plezier aan het spreken
  • Uw zelfvertrouwen en het vertrouwen in uw relaties nemen toe
  • Door u assertief op te stellen, hebt u uw spreeksituaties terug onder controle

Enkele tips

die u misschien al kunnen helpen:

  • Probeer te focussen op uw positieve spreekervaringen
  • Wees niet te veeleisend voor uzelf. Hoe hoger u de lat voor uzelf legt, hoe meer kans u hebt op faalangst, ontevredenheid en teleurstelling
  • Geloof in uw eigen capaciteiten

In Balance kan u nog meer tips geven om te spreken met zelfvertrouwen en een gezonde dosis assertiviteit.